donderdag 8 november 2007

Template opdracht en een Challenge

Het is al weer november. Het weekend nadert, er is schaatsen, dus heb ik weer een voorspelling ingeleverd op het schaatsforum. Bovendien heb ik me voor Ad Schaatsmaster ingeschreven.
Marleen had weer een mooie template uitgezocht. Hij is hierte vinden bij Tracy's scraps. Ik heb mijn laatste kit weer eens gebruikt. Dit is de derde scrap die ik hier mee maak!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Verder heb ik weer een challenge bedacht: nu is het thema vrij. De kleureis is beige en de journaling moet in de vorm van een brief;
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Already november. I made some forecasts for the coming speedskating weekend.
And I made a template. marleen chose it from Tracy's scraps. Aagain I choose my Caleidoscope kit to work with...
My challenge is without theme this time, but the colour must be beige and the journaling has to be a letter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten