dinsdag 29 januari 2008

Maar helaas...

Een tijdje niet geschreven omdat ik me niet zo bie voelde. Dankzij een paar financiele tegenslagen moet ik de aanschaf van een computer een tijdje uitstellen. Gelukkig doet mijn oude het weer op internet. gelukig maar...ik zou internet vooral s'avnds enorm missen.

Wel nog leuke dingen gedaan de afgelopen tijd,
Teneerste zijn we met het digitalscrapbooking forum naar een workshop bij Scrao I Do . Ontzettend leuk een gezellig! We hebben een miniboekje gemaakt met allerlei technieken. Ik heb hele oude strandfoto's gebruik! Het is een leuk boekje geworden! Het was leuk om iedereen weer te zien. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het tweede leuke uitstapje was een uitje met mijn moeder naar De scrapbookwinkel in Heesh. Dat is echt een scrapwahalla! Veel dingen gekocht oa lint, papier en thickers. Erna zijn we lekker gaan treinen. Van Ahrnhem naar Winterswijk naar Zutphen en weer naar ahrnhem. heel wat van de achterhoek gezien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten