zaterdag 11 oktober 2008

En nog een scrap....van mijn eigen challenge..

Meestal ben ik verantwoordelijk voor de challenges van Digital scrapbooking.nl forum. Ook dit keer. De opdracht luidde als volgt: De herfst is alweer begonnen. Bij herfst denk ik altijd aan gekleurde bomen,eikels, kastanjes, beukenootjes paddenstoelen en eindeloze wandelingen om dat fraais te bewonderen. Daar wil ik dat jullie in je (minstens een) scrap een foto van herfstnatuurverschijnsel gebruiken. Gebruik herfstkleuren en beschrijf je herfst in 20 woorden. Gebruik ook drie verschillende lettertypes of alpha's
Ik kon natuurlijk niet achterblijven en maakte de volgende scrap, gebaseerd op een lay out uit de laatste Creatief met foto's, maar ik heb hem niet bij de hand en op de site ben ik ook weinig wijzer daarover geworden. Als ik hem vind zal ik het vermelden..



Gebruikt herfstkits van Martencja (link in vorig bericht) en van Pamela Donnis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten