zondag 13 februari 2011

In de mood!

Ik heb een aanval van digiscrap- en fotoshopverslaving. Ik heb me zelf gedwongen om elke dag wat aan PS te doen. Anders kwam het er nooit van. Ik was zo overweldigd door alle mogelijkheden van het programma.

Ik kocht wat Photoshop Creative en leende wat boeken en ging aan de slag. Ook Digiscrap hielp mee door allerlei nieuwe uitdagingen te verzinnen.

De template uitdaging hebben jullie al gezien maar de font uitdaging nog niet.



Ik weet dat er een fout in de journaling staat dat wordt nog veranderd.

Verder nog de volgende lo's



Hier voor het eerst gebruik gemaakt van laagmaskers om sommige blending gevolgen te ontwijken.



Via de dikke Photoshop Creative een paar workshops gevolgd.
Ge:inspireerd maakte ik de volgende afbeelding



Ik heb ondere andere gebruik gemaakt van het PS onderdeel dat licht van verschillende foto's op elkaar afgestemt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten