donderdag 10 november 2011

En nog wat..

Ik heb zo'n post achterstand. Ik vraag me af of het ooit lukt om alles te laten zien wat ik gemaakt heb.
Ik heb een Twitter, Facebook en ook nog een Hyves account. Al die accounts moeten onderhouden worden. Met Tweetdeck kan kan je Facebook en Twitter tegelijk van boodschappen voorzien maar helaas is Tweetdeck even van de leg.
Het blog is automatisch gekoppeld aan Hyves. Wat ik nu blog, verschijnt ook op Hyves

Dan heb ik ook nog een Youtube account waar ik af en toe een commentaartje post als NickelMoon67. Ik heb een paar vrienden daar die ik helemaal niet ken. Ik heb het idee dat ik ook nog op Flickr moet rondhangen(geen account) als op Deviant Art (wel een account maar doe er niets mee) Hoe doen al die mensen dat?

Ik ben ook gaan bloggen omdat al mijn vriendinnen dat deden. In 2007 was het in (digi)scrapland erg mode om een blog te hebben, een beetje forumenthousiast had er een. Bovendien had ik ook design ambities. Een blog was en is een goed medium om daar over te communiceren!
Na een explosie in 2007 en een opflakkering is het nada niente geworden met mijn design ambities. Eigenlijk door gebrek aan inspiratie c.q. ideeën. Heb wel dingetjes maar er kwam nooit een kit uit..

Nog wat lay outs







En als laatste: Sven is terug van weggeweest!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten