vrijdag 22 maart 2013

7de verjaardag Oscraps-deel 2

Challenge 2 Template uitdaging



We konden kiezen uit 2 templates in de vorm van een 7. Ik dacht vaak aan "We are seven"een gedicht van Wordtswoth. Ineens realiseerde ik me dat 2 honden, 4 katten en 1 mens zeven personen opleverde. Sommige foto's patsten niet echt in de template. Dat loste ik op door Out of border te gebruiken


Credits

Papers from ValCs Art Box
Flowers and Frame(slightly recolored) from Boutique cute Dolls Make me Happy
insects from Lifescapes Botanica



Challenge 3 7 c's


Hierbij werd een lijstje opgegegeven van onderdelen van een scraps dat met een C begon



I made use of the incredible birthday kit with the contributions of Dutch Diva, Timounette, Val C, Charlize, Dido designs, EH studios, Mary Pop, Sabrina Design, Maja de Groot and dw(?)



Challenge 4  wonders of the world


Hier moets je laten inspireren wat je 7 wonderen waren. Ik koos voor mijn tuin. In plaats van foto's gebruikte ik zelfgemaakte schetsen



I used the unsurpassed birthdaykit(contr of Vicky Stegal, Maja de Groot , Merkeley and Tracy Marin


Artbox by Val C




Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten