zaterdag 16 juni 2007

Het kan verkeren!

Tot mijn verbazing had ik vandaag weer zin in digiscrappen. Een hele tijd had ik er geen zin meer in omdat ik mezelf dwong tot het elke dag maken van digi's. Dat is ietwat te veel geweest.

Op het forum Digital Scrapbooking was een opdracht geplaatst. Hier is het resultaat. voor de Swils heb ik weer moeten ruzieƩn met de GIMP. Nou ja die ziet tenminste PNG files. Psp 7 niet. De kit te vinden op Klikken

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Verder nog wat boodschappen gedaan en wat boeken bij mijn buurtbieb gehaald. Nog steeds last van een leestic. Dat is eigenlijk goed nieuws, ik kan me weer goed op teksten concentreren.

1 opmerking:

  1. Hoi lief mens,
    Je weet het, ik vind dat je scraps altijd super zijn, leuk dat je een blog gestart bent !!
    Die scrapblock daar kom je wel weer vanaf hoor !! Knuffie Marleen ;)

    BeantwoordenVerwijderen