vrijdag 15 juni 2007

Tussen de regen door!

Vandaag geen boek meer te lezen, dus ik ging naar de Centrale Bibliotheek. Zoveel boeken, zo moeilijk kiezen(kreun. Ze hebben tenminste alles van één schrijver. In tegenstelling tot mijn buurtbieb; Heb ik me met succes aan "Het Schervengericht" van Afth van der Heijden, wil een een volgend boek van hem proberen: Helemaal niets! Zo zal het ook met Que Xiaolong gaan. Ik heb net een thriller van hem uit. Het speelt in het Shanghai van 1990, dus in de overgang van communisme en kapitalisme. Boeiend boek, die me meer over Chinezen leerde. Zoals Pieter Aspe zijn inspecteur comtinu van Duvel laat genieten, smikkelt hoofdinspecteur Chen zich door het boek.

Het resultaat van mijn biebstrooptocht bevatte helmaal geen roman maar boeken over chakra's, nummerologie etc. Ik ben benieuwd!

Omdat het me lukte Wolf en Punkie door de buien heen uit te laten een paar scraps van de honden:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Deze is gemaakt naar aanleiding van het scrapfeesr van SBN
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Deze is gemaakt in het kader van het scrapfeest. De uitdaging was: gebruik 15 vierkanten. Ik was zelf erg tevreden met het resultaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten