dinsdag 9 oktober 2007

Lekker druk gehad de laatste tijd!

Ik heb het de laatste tijd veel leuke dingen gedaan! Afgelopen weekend ben ik naar het Pipoo's festival gegaan. Het ws erg leuk, behalve dat bijna geen enkele leverancier een spectaculaire aanbieding had. De scrapbookfabrikanten lieten het ook behoorlijk afweten... Gelukkig dat veel kaarten technieken ook op scrapbook toe te passen zijn. Wel waren er erg veel leuke workshops om te doen. Ik deed de Pergamano en de Droodle workshop met leuke resultaten. Het leverde een kerstkaart en een bedankkaartje op.
Ondanks het uitblijven van leuke aanbiedingen, heb ik toch wat leuke dingen gekocht als stempels. aquarelpotloden, schetsboek met blanco voorkant(die heb ik bijna af)en het boek "doodle 100% van jou". Met het stappenplan dat er in staat kan iedereeen na enig oefening doedelen.

Weinig puf gehad in digiscrappen. Er kwam ook nog een verkoudheid tussendoor waarik nog steeds last van heb.
Gelukkig zijn er dan nog altijd de opdrachten van ons onvolprezen forum van "digital scrapbooking".

Marleen heeft een prima kit uitgezocht bij "Designs by Krista" Helaas is de kit niet meer beschikbaar. Daarom geen link.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

De template opdtacht is van pixelninechen.kulado.de. De template is volledig door mijn eigen ontwerpen in gevuld. Ik heb ook wat elementen weggehaald! Het papier is deels van mijn nieuwe kit.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten