maandag 24 september 2007

Een nieuw uiterlijk!

Even een kort berichtje van mij. Sinds een tijdje heb ik ook toegang tot een modernere computer op het Sterhuis. Daarom eindelijk een andere opmaak en kleuren. Eindelijk kon ik ook mijn nieuwe logo presenteren, aangepast aan het rozejachtige sjabloon

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn moeder naar de Apenheul geweest. Jammer genoeg kan ik er geen foto's van laten zien omdat alle camera's stuk of onklaar waren. Ik heb nog wel kaarten gekocht en bij de ingang een foto van ons laten maken...


Het weer was heerlijk, het park heel mooi en de apen heel leuk, grappig en behendig. Jammer genoeg zijn bijna alle apensoorten bedreigd. Ik werd daar een beetje verdrietig van...


Verder zagen wij niet zo veel Vrije apen...het was kennelijk een druk seizoen geweest....




Omdat ik geen foto's heb hier twee Bonobos scraps. Apen met het motto "make love not war"




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Today a short message. Since a while I have acces to a moderner computer, so I finally made this blog better looking.

Last saturday I went with my mom to the "Apenheul" (MonkeyMountain). A zoo with only monkeys and Apes. I enjeyed seeing them playing or doing nothing. I became a little sad when I saw how many of them are endangered.. The Free Apes had taken a holiday...It was really fun!

Unfortunately I can't show any picture because all the camera's we taken with us, were broke..

I had these two scraps in stock anyhow

2 opmerkingen:

  1. Je blog ziet er knap uit hoor !!
    je laatste LO's zijn weer prachtig ;)

    Knuf Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hè leuk Hieronique,je nieuwe uiterlijk. Fijn dat je nu ook bij een andere computer kan waardoor je wat meer mogelijkheden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen