donderdag 6 september 2007

Mijn allereerste digispread!

Deze vond ik ook nog. Tijdens het SBN scrapfeest gemaakt. Dat waren een heleboel challenges waarme je punten kon verdienen. Ik vond het al leuk dat digi's konden meedoen maar veel punten leverde het niet op. Vandaar dat al mijn creaties wel aan min 5 challenges voldeed! Vandaar die ietwat rare titel...




Linkerkant



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Rechterkant



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

de gehele Spread



Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Verder wel een leuke dag gehad. Eerst naar de bieb om een tientje in ontvangst te nemen, die ik gisteren te weinig had gekregen. Erna toch naar het Sterhuis. Vond het griezelig om naar binnen te gaan maar toch gedaan, Een rondleiding gekregen en wat koffie gedronken. Maandag ga ik weer kijken. Erna nog zo'n 6 scrapbookpapiertjes bij Pipo's gekocht. Kwa stickers en andere gedoe is Yvonne natuurlijk veel uitgebreider en leuker.



I found this one. My first digispread. Made during the SBN scrapparty. With dozens of challenges. The art was to combine as much as as possible because the more points you scored the more chance of winning the prize.


The day was ok, I went to the library to get my money back, whereafter i went to the Sterhuis and a Cratfsshop. I found some papers but inYvonnes shop is much more choice

Geen opmerkingen:

Een reactie posten