woensdag 5 september 2007

Mijn tweede digitale spread!

Vandaag eindelijk de nieuwe Scrap! kunnen kopen! Hij is niet te koop in mijn directe omgeving. Gelukkig moest ik naar mijn moeder, dus in C1000 daar heb ik 'm gevonden. Hij staat weer bomvol inspirerende artikelen. Leuk vond in dat Yvonne Meeuwsen van Scrapbook Nederland er in stond met twee artikelen!



In de Creating Keepsakes van juli stond een mooie schets van Becky Higgins. Ik wilde weer eens een digitale spread maken. Toen ik begon met scrapbooking maakte ik alleen maar spreads, omdat dat zo in de Creatief met Foto's stond...Totdat ik het sbnforum ontdekte...Niemand maakte spreads maar wel hele mooie lay outs. Mijn spreads waren ook altijd maar aan één kant leuk. Bovendien maakte ik me altijd zorgen om het geheugen. Ik scrap met zo'n 56 mb, onmogelijk volgens de deskundigen maar het lukt me ook! Ik ben tevreden met het resultaat



Linkerkant


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Rechterkant


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

De hele spread



Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket



Hier is oa van A Langpap te vinden op Two peas in a bucket, Shabby Pincess en Julia van der Werf, De bloemen border is van J Sprague te vinden op Creating Keepsakes. De turqoise bloem is van Scrap simple blog. De andere bloem weet ik nog niet..ik kan het even niet vinden!



Today I finally got my issue of Scrap!, a very good but hardly to find magazine! This issue is again very inspirinng. I like the fact that Yvonne Meeusen owner of the Scrapbook Nederlandstore, has written two articles!


In the Julyissue ofCreating Keepsakes,I found a sketch of Becky Higgings. I seldom make spreads anymore. In the beginning of my scrapbookcareer I always made spreads, because in the CMF, a Dutch scrap magazine, only give spreads...When i became member of the SBN forum, I disovered that nobody made spreads. Because of the fact that my leftside was always better than the rightside, i gave up.But I likes it and i made a beautiful digi out of it..


Credits:Papers:A langpap Two peas in a bucket, Shabby Pincess and Julia van der Werf, The flowerborder:J Sprague for Creating Keepsakes. The turquoise flower is from Scrap simple blog. Unfortunately i don't know the name of the maker of the brown flower. I''ll search!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten