donderdag 7 februari 2008

Een lieve lo

Ik ben nog steeds niet in goede doen. Slaap slecht,hoewel sinds gisteren gaat het beter. Ik schilder naar hartelust maar digitaal sta ik wat stil. Ik heb geen inspiratie jammer genoeg.
Voor het forum maakte ik een opdracht. Je kreeg een Wordt art, die ik erg lastig vond, groot en spiraalvormig. Verder wilde ik de doodles van Chaoslounge ververken. Zodat ik op het idee kwam de spiralen als element te gaan gebruiken. Ik heb ze verkleind en overal rondgestrooid.Het resultaat is fleurig en romantisch.

Photobucket

I'm still not really well. I sleep very bad. No inspiration for digiscrap.
I made this sweet scrap as an asignment fot the forum. Us was offered a wordart which I found hard to apply. The sollution were the doodles of Chaos lounge. I made the wordart small en put them on my scrap..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten