donderdag 14 februari 2008

Slecht nieuws van de tandarts

Gisteren was ik een half uur aan het beeldscherm gekluisterd. De Telegraaf had een Live chat interview met Sven Kramer op maandag gehouden. Het is een erg onderhoudend gesprek geworden zonder de geijkte vragen. klik hier om het gesprek te zien
Dinsdag ben ik voor controle naar de tandarts geweest. Ik was al een tijdje niet geweest en dat was te merken ook; 4 gaatjea! Dat was minder goed nieuws.

Bij "Anders bekeken" ben ik lekker bezig. Net twee hele mooie flamingo schilderijen afgemaakt. Het probleem is nu dat er geen leuke flamingo plaatjes meer zijn. Ik heb wel andere foto's uitgezocht. Ik hoop dat deze foto net zo leuk worden. ik ben met deze schilderijen begonnen omdat ik mijn figuratieve kunnen wilde verbeteren. Ik merkt dat het tekeknen steeds beter gaat. bovendien merk ik ook dat ik de foto niet klakkeloos namaak maar er een geheel eigen voorstelling maak.
Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk wat mijn stijl gaat zijn. Ik vind mezelf nog steeds een beginnende schilder.

Yesterday I spend a half hour watchting a chat with our worldchampion speedskating(in Dutch, seelink above) Sven Kramer. I really enjoyed it!
tuesday i visited the dentist. No good news, i have caries in 4 teeth.
I finished my flamingo paintings. They are very good, but i was
little without inspiration. To fight this an to better my drawingskills, i decided to make them. It helped.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten