dinsdag 4 maart 2008

Wat papierscraps

Ik heb echt last van een scrapcrisis. Ik ben zo bezig met tekenen en schilderen. Gisteren 5 schilderijen ingeleverd voor de expositie. Ik ben benieuwd. Daarom een jaar oude scrap uit betere tijden.
Photobucket

Verder heb ik nog een nieuwe sig gemaakt met bijpassende avatar.
Photobucket

ben ook erg gespannen en opgejaagd de laatste tijd. Tegenslag op tegenslag lijkt het wel. Daar kan ik niet zo goed tegen, hoewel het kwa dingen doen niet tegenvalt. Normaal als ik me wat minder voel, word ik snel lamlendig. Nu niet. Ik blijf s'ochtends geregeld afwassen en stofzuigen. Ik kook elke dag, ga vaak naar het Sterhuis en overdag naar bed gaan is een heel zeldzaam fenomeen geworden.
Op het moment bepaalt mijn stemming niet mijn gedrag en daar ben ik, al voel ik het niet, toch heel happy mee.

Mimi blijft trouwens heel speels, volgens mij heeft ze ADHD :). het is een schatje maar niet om te tekenen, dan blijft ze met haar kopje draaien. Als ze ligt te slapen is het gekras al genoeg om haar wakker te maken. Ik heb een leunstoel, die ik gebruik om te mediteren. Als ik niet mediteer, zit er een enorme beer- van - de- kermis op. Mimi ligt vaak te pitten op de beer. Dat is zo'n lief gezicht dat ik graag wil vastleggen in mijn schetsboek en later als schilderij.
Ik blijf maar met de armen en benen vechten, omdat ik het niet helemaal zie. Vanmiddag is iig dat afgelopen, dan heb ik weer een lens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten