donderdag 13 maart 2008

Een warme douche...

Het gaat weer beter met mijn inspiratie. een verjaardagskaartje en een scrap. Ze zijn erg leuk geworden en ik baal als een stekker dat ik ze niet kan laten zien...

Ik had al drie maanden geen warm water. Bij een onderhoudscontrole in december meende een medewerker levende kakkerlakken te zien.Die waren echter dood. Dat had ie ook aan mij moeten vertellen maar dat had ie niet gedaan. Daardoor een maand gezeur dat ik moest bewijzen geen kakkerlakken te hebben. Mijn hulp wilde bellen maar aangezien je een half uur in de wacht zit, voordat je geholpen worden, duurde het lang voor ze die tijd had.
Het is ook erg typisch; als je je hulpverlener laat bellen, is er ineens veel meer mogelijk. Carla rgelde dat ze tussen twaalf en twee kwamen. toen bleek mijn geiser kassie wijle. Vandaag dus een nieuwe. meteen onder de douche gesprongen. Heerlijk om in je eigen douche weer heet water te hebben...

Bij andersbekeken ben ik aan de aquarel. Ik ben bezig met een zwaan..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten