maandag 10 maart 2008

Ik doe mee!

Vorige week had een een stel schilderijen ingeleverd voor de expositie. Eén ervan is uitgekozen! mijn eerste delname aan een expositie! Die begint op 5 april maar ik heb nog weinig gegevens. die zal ik later geven...

Vier dagen een ander ritme, vroeg op laat erin, gaat je toch niet in de koude kleren zitten. het was het waard. Het laatse grote schaatstournooi van dit jaar, de WK afstanden leverde heel wat spectakel op. Het hoogtepunt vond ik de fantastische 10 km van Sven. hij reed zo hard dat alleen de twee anderen van het podium niet zouden zijn gedubbeld!verassend vond ik de winst van Kristina Groves op de 3 km.

Ik vreesde het ergste voor mijn VSS(voorspelspel van het schaatsforum) omdat ik anni Friesinger was vergeten op de 1500m. Ik ben toch als vierde geéindigd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten