vrijdag 8 mei 2009

Nog wat oude schilderijen.

Ik zat op in mijn photobucket album te kijken welke foto's van mijn schilderijen ik hier had geplaatst.

Bleek ik twee van mijn succesvolste schilderijen niet geplaatst. Ik heb de fot's maar even door paint shop pro gehaald want ze waren erg geel. Dit is het resultaat:

Met zijn allen, met zijn allen. Dat liedje van Henny Huisman speelde door mijnhoofd toen ik, het schilderij uploadde naar photobucket..


Beide schilderijen zijn gebaseerd op foto's uit National Geographic

Deze heeft (nog) geen titel



Verder gewerkt, schrok even toen ik iemand uit het verleden tegenkwam en achter Mimi aan gezeten. Overdag komt mijn kleine kat (bijna) meteen als ik haar roep, ook al zit ze in de tuin. S'avond regeert haar oerkat en dan komt ze minder snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten