maandag 19 oktober 2009

Nieuwe kop en opdracht

Zoals je ziet heb ik een nieuwe kop. Ik was ineens uitgekeken op de oude, die behoorlijk lang dienst had gedaan. Ik begon in Wordle,net te spelen met wat steekwoorden als achtergrond. Twee versies uitgekozen en geblend.Een paiertje en een kleur laag ertussen. Deze ook geblend.
Daarna mijn pofiel foto met ECWs halftone, spiraal dot 4*4 behandeld.

Verder heb ik in het kader van de midmaand opdracht een scrap gelifd.

Oorspronkelijke scrap



Dit heb ik er van gemaakt. Ik ben weer ouderwets te keer gegaan met paiertjes en heb nauwelijks geblend.



Credits
Blogtain Out in the blue, mn de bijdragen van Ilona Havelaar, Caroline B, TotallyD desihgns, Garden gils designs, Kit So Funkie van Chriscrap en lettertype NPS 1935

Geen opmerkingen:

Een reactie posten