dinsdag 6 oktober 2009

Punkie loves to rock en roll en andere scraps

Omdat twitteren veel tijd in beslag neemt en ik geen zin had, ben ik niet aan bloggen toegekomen. Jammer want ik veel mooie foto's gemaakt en mijn zin in Paint Shop Pro is weer helemaal terug.

Ik maak weer tutorials voor Psp hyves als We love psp hyves en pspwedrstijdjes hyves

Dit was de tutorial opdracht van We love psp. Je moet steeds iets van jezelf toevoegen.



Hier vind je het lesje

Deze was de opdracht van pspwedstrijdjes. Ik heb een andere vrouwen tube genomen en de kleuren veranderd. Ook heb ik avontuurlijker mengmodussen gebruikt.



Klik om de les te zien

Verder een goede doch te korrelige foto van Wolf omgezet in een glas in lood afbeedling. Er is geen filter voor. Ik heb de vlakken met de randzoeker gemaakt. Bij de vulling zijn wel filters gebruikt. Ik denk erover om hier mijn eerste tutorial van te maken.


De laatste is weer een scrap. Opdracht van het digiscrap forum. De template is van Anita te vinden in het freebie gedeelte. Een aanrader!



Het masker is van Happy Scrap Arts, de wordart van Madelief, een succes het is al de derde keer dat ik hem gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten