zondag 8 november 2009

Twee lo's over Mimi

Ik ben helemaal weg van de kits van Rebecca b! Ik ben zelf bezig met twee templates. Een was toe aan iets nieuws. Daar heb ik ook grote veranderingen in aangebracht. Mimi was dit keer aan de beurt. Foto's genoeg. Voor deze heb ik haar springgekte genomen.



Knopen zijn Designs by Sonja, voor digiscrap nov uitdaging

Over de template die ik als basis gebruikte om de volgende scrap te maken was ik wel tevreden. Ik heb hem een kwart gedraaid en weer papers van Rebecca B gebruikt. Mimi is als alle katten gek op heen en weer rollen. Vooral als ze krols is...



Stitches Happyscraps Design voor de november uitdaging van Digiscrap.nl

En nog een onvervalste psp crea. Iemand van het digitaal scrapbooking forum was jarig en ik kreeg zin om een tag te maken.



1 opmerking:

  1. Heb al je nieuwe creaties bewonderd en ze zijn zo leuk, ik bewonder je eigen stijl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen