maandag 22 oktober 2012

Nieuwe bureaublad achtergronden aka Rafamania



Ik heb een nieuwe hobby. In plaats van scraps verwerk ik tutorials nu ook als bureaubladachtergronden, sinds ik de diavoorstelingsfunctie had ontdekt. Ik ben nogal een gewoontedier dus ik hecht me nogal aan mijn achtergronden en wil ze niet snel verwisselen. Nu kan dat wel zonder dat het ten koste gaat van een andere afbeelding.

Ik ben nog steeds dol op Sven K maar Rafael Nadal is nu mijn absolute nummer 1. Dus heb nu een hoop bladen :)


Met deze Swirl tutorial begon mijn achtrergrondentic. Hij is hier op MyInk blog te vinden


Deze is een een fotobewerking die een ingredient was voor een midmaand uitdaging van Digiscrap.


Gebaseerd op een tutorial van PSD-dude


Gebaseerd op een tutorial van wegraphics


gebaseerd op een Grung tut van Wegraphics




Gebaseerd op een Illustrator tutorial van WeGraphics

Geen opmerkingen:

Een reactie posten