maandag 29 oktober 2012

Rondjes opdracht bij Digiscrap

In het midden van de maand wordt er bij Digiscrap altijd een midmaand uitdaging gehouden. De winnares van de vorige keer verzint een uitdaging. Dit keer verzon Henrike een opdracht waarin ronde foto's gebruikt moesten worden.

Ik had nog een oude lay out liggen, gemaakt van een nog oudere template maar dat vond ik een beetje flauw. Gelukkig lag er nog wel een nooit afgemaakte layout van Wolf, gebaserd op dezelfde template. Ik was vast blijven zitten.
Na enig geschuif werd een gemiddelde layout ineens een ontzettend leuke. Zeker met behulp van mijn Photoshopvrienden Displace en Lighting effects :) Ik was minder blij met het feit dat ik steeds mijn tennisbal brush steeds kwijtraak.

Ik ben ook bijna klaar met de freebie gebaseerd op deze template!


Credits zie galerie digiscrap


Deze had ik al eerder gemaakt maar was niet helemaal tevreden. De foto was genomen in een zwembad, zodat er nog blauwe reflecties zichtbaar waren. Die zijn nu weggewerkt. Ook heb ik wat geoefend met het burn- en dodgetool, zodat Rafas ogen er (nog) meer uitspringen. Verder heb ik de oren nu deels bedekt met woorden, Helemaal ziet er raar uit, helemaal niets is ook raar om te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten