zaterdag 6 april 2013

Freebie challenge op Oscraps, alleen bij de Hema

Deze uitdaging spreekt voor zich zelf. Maak een scraps en gebruik één van de vele freebies die in de store te downloaden zijn. Ik liep langs de Hema en ontdekte dat ik de wasmiddelverpakkingen wel heel erg mooi vond. Zoals alle Hema design behoorlijk clean en strak. daar houd ik van al is dat niet meteen te merken aan mijn scraps ;)


Het was de bedoeling om een witte lay-out te maken. Dat is niet geluk(zoals altijd). Met een gekleurde achtergrond gaan naar mijn mening de kleuren toch meer spreken. Ik maakte eerst een template voor al die cirkeltjes. Die vulde en kopieerde  ik. De foto had ik al eerder gebruikt en deze was lekker ouderwetserig onder andere omdat ik daar een ruisfilter op had losgelaten. Ik deed er een rand om maar dat werkte niet, zodat ik alleen de schaduw en inner glow over hield, die ik ook toepaste op de fonts (expres een rond Sans serif genomen.



the birthday 7 collab, contributions : jen Maddock, Vicki Stegall, the Hidden Hart, EH studios, Paula Kesselring, Dido designs, Sabrina C, Timounette and Maja de groot


Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten