vrijdag 5 april 2013

Urban Graffitty


Op digiscrap zag ik de volgende lay out van Chantal. Ik vond hem erg leuk en wilde deze stijl ook eens proberen


Ik kocht de urban kit van Jen Maddocks en ging aan de slag. Ik wilde iets doen met de grafitty foto's die ik van de week had geschoten, alleen mijn kaartlezer deed het niet meer zodat ik een nieuwe moest kopen, dus even uitstel maar geen afstel. Ik wilde er een modern gebouw in, Ik dacht meteen aan een foto van het Babyloncomplex, die ik al eerder had gebruikt voor een scrap. In dat zelfde mapje waaren foto's die ik had gemaakt van een affiche van Sven Kramer, nou niet echt een urban bot. Toch vond ik de ironie leuk genoeg, dus hij verscheen ook(na wat filters) in de scrap.



Ik vond het resultaat erg geslaagd. Anderen ook , ik kreeg voor de tweede maal een  Standing O


Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten