vrijdag 14 september 2007

Twee keer Marleen!

Ik heb twee scraps gemaakt met twee verschillende kits van Marleen. Ik heb begruik gemaakt van de sketch van Becky Fleck te vinden op Pagemaps. De eerste is gemaakt met de kit Love and Adore


"Strike your pose!"


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

De tweede scrap is ook gemaakt met behulp van een sketch van Becky. De gebruikte kit is Cherish ook van Marleen. De foto is niet van mij maar is gemaakt door een schaatsliefhebber, die dit brutale hondje op de foto zette...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I made two different scraps from two of Marleen's kits. I used a few sketches of Pagemaps. the first one is made of "love and Adore", The second is made of "Cherish". I love this picture of this little guy.I don't know who made the picture. I wrote the journaling as if it was in a newspaper

3 opmerkingen:

  1. Yesss 2x Marleen !!! ;)

    Ze zijn gaaf , maar dat wist je al !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhm,Hieronique,je hebt mijn link niet goed staan.....snif,snif....mijn blog is http://moontjesscraps.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen