zaterdag 24 november 2012

Variant

Digiscrap bestaat 5 jaar, een reden voor een feestje. De uitdaging was een echte uitdaging. Ontwerp een scrap die zo mooi is dat je hem aan de muur wilt hangen. Die had ik misschien al gemaakt maar niet van Digiscrap spullen, wat voor één keertje verplicht was. Ik was bezig met een andere maar die is wel aardig maar niet Muurwaardig.

Een paar dagen gelden postte ik een "aquarel" van Ollie. Die vond ik erg leuk maar vond de achtergrond van keuken tegels erg overheersend, bovendien wilde ik ook nog wordart toepassen. Ik gooide er nog wat aanpassingslagen tegenaan(oa om de oogjes van Ollie groener dan groen te krijgen)en gebuikte nog wat swirls, scatterings en papiertjes van Erica zwart en Jopke designs.


Credits
Terug in de tijd en Soccer Star Erica zwart Designz
Craft art snippets van Jopke designs

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten