vrijdag 28 december 2007

Happy Newyear!

Ik heb een leuke kerst gehad! Eerste kerstdag zalig gegeten in het Sterhuis. Al mijn maatjes waren er, het was erg gezellig met een potje klaverjas. Tweede kerstdag heb ik bij mijn moeder gefondued. De honden waren mee. Mimi moest helaas achterblijven in mijn slaapkamer want de kerstboom is onweerstaanbaar voor dat kleine kattenukkie, die gewoon de boom inklimt, zucht.

Dit jaar niet veel indpiratie voor elactronische en/ of papieren kaarten, hoewel ik al een paar hele mooie heb gekregen van andrea en mijn moeder. Voor het digitaal scrapbooking forum wilde ik toch iets maken. Dat is deze geworden:

Photobucket

Deze scrap heb ik gemaakt in het kader van een opdracht bij digitalscrapbooking. De kit komt van het blog van Mimi(ha) Scrap digital en is hier te vinden.

Photobucket

I enjoyed the days of christmas! On december 25 I went dining in the "Sterhuis". The food was great, the company was entertaining so it was fun! The next day, known in Holland as Second Christmas Day, i went to my mom. She prepared a delicious fondue. Mimi stayed home in my sleeping room because otherwise she'll climb the Christmas tree. She 's only nine weeks!
The ecard you see, i made for my favorite forum. The christashats i got from Sindigo scraps.
The scrap was an asignemt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten