maandag 3 december 2007

Sneakview niewe kit

Tijdje druk geweest, dus heb ik niet zoveel gemaakt. Ik ben oa met Claudia en Anita van het digiscrapforum op kraamvisite geweest bij Angela om haar ééneiige drieling te bewonderen. Het was drie keer schattig! daarna naar Holiday on Ice in Arnhem.
Bovendien krijg ik binnen enkele weken een nieuwe huisgenoot in de vorm van een katje..

Marleen had een forumportaalopdracht bedacht. Moest in de kerstsfeer gaan. Ik keek rond in mijn kitjesverzameling maar daar kon ik niets leuks in vinden. Ik hou van Utramarijn en dat past weer bij goud een kerstkleur bij uitystek. Ik had deze belettering vaak op concertposters gezien en wilde hem uitproberen. Ik vind dat dat aardig is gelukt.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Deze scrap is gemaakt naar aanleiding van een opdracht op het forum. De te kiezen kit was vrij, we kregen Wordart van Dranet blog. Daarbij paste het papier van van nieuwe kit leuk bij. Het flatteert Wolf heel erg mooi! De kerstbomen verdienen een speciale vermelding, ik heb ze zelf gemaakt met behulp van het pengereedschap.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Too busy for making scraps. I went to a babyshower with Claudia and Anita. after we went for a Holiday on Ice show. It was marvelous.

Marleen want a scrap for the forum's portal. It has to be a X-mas scrap. I looked for something good but I found nothing so i made it myself. I'm very proud of my selfmade christmas trees. In an few days the kit will be downloadable

Geen opmerkingen:

Een reactie posten