donderdag 13 december 2007

Heerenveen!

Na jaren het schaatsen op tv meegemaakt te hebben, wilde ik gaan kijken of het werkelijk zo gaaf was in het echt. Claudia van Digital scrapbooking had zin om op zondag naar herenveen te gaan. Ze woont op de helft van de route, zodat ik met de trein naar Nunspeet moets en de rest van de reis maakten we met zijn vieren.

Na een lange tocht van parkeerplek naar stadion waren we eindelijk in het schaatswahallah! Het was echt waanzinnig gaaf, de sfeer, de wedstrijden..Het gejuich bij de ploegenachtervolging, het was een groot feest!

ik ontdekte el dat ik nog iets aan mijn ogen moet gaan doen. Ik kon het scorebord niet lezen. Dat mocht echter de pret niet drukken....

1 opmerking:

  1. was gezelli he meis....heb ook genoten hoor...ondanks dat, nou ja je weet wel, zich niet echt liet zien...hihi...

    BeantwoordenVerwijderen