woensdag 22 april 2009

Foto's van mijn tuin.

Ma had vorig jaar heel veel tulpen bollen besteld als cadeautje. Helaas bezorgde Bakker te Hillegom de bollen pas in november, zodat ze twee maanden te laat in de grond gingen. Wat was dat een werk. Ook blijkt waren er andere bolletjes bij: Siberische hyacinten en blauwe druifjes.
Eigenlijk wel grappig net als wijn worden die plantjes mooier narmate ze ouder worden.

Tot mijn verassing is alles opgekomen. Ik heb enkele foto's gemaakt.



Mooie tulpen. Op de achtergrond is het Monstervaren. Ooit in een gebied wat bebouwd werd uitgegraven, ik vond hem zo mooi zilver.. Errst in de schaduw gezet maar daar was ie niet zo blij mee. Er waren dus ook varens die wel van de zon hielden. Dus verzet, Hij heeft het zo naar zijn zin dat ie overal wil groeien en woekeren...



Ook mijn appelboem is in volle bloei! Hoop dat er veel bijen langskomen voor mooie appels!

3 opmerkingen:

  1. Hihi ik hoop ook op appels voor je ... ik had er afgelopen jaar een stuk of 6 hahahhah ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi he tulpen, die appelboom is ook mooiiiiiiii en heerlijk eigen appeltjes ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tulpjes!!!
    Oktober/november is toch een goede planttijd??

    BeantwoordenVerwijderen