maandag 6 april 2009

Template

Vorig jaar heb ik een scrap gemaakt, waar ik erg trots op was omdat ie vrij ingewikkeld van constructie was. Ik heb eerst een mal moeten naken voordat ik de papers kon gebruiken. Het klusje lag al een tijd op me te wachten maar vanavond had ik eindelijk zin om de mal om te toveren in een template.

Hij is 600 bij 600 en 300 dpi.Er zit een psp en Photoshop versie in



Je kan hem hier downloaden
Dit heb ik er mee gemaakt. Ik heb wel wat wijzingen in de template gedaan. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt!




2 opmerkingen:

  1. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 06 Apr [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 07 Apr [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for sharing - I love the layout you did with it.

    Tasmania, Australia

    BeantwoordenVerwijderen