donderdag 12 juni 2008

Digital Scrapbooking één jaar!

Gisteren bestond het forum, opgericht door Marleen één jaar! Daarom organiseerde Marleen een online crop met een opdracht. We moesten een leuke creatie maken in het kader van het één jarig bestaan. Het moest ook bij de forum lay out passen. ]
Ik heb in vrij korte tijd iets leuks kunnen maken, terwijl ik de kit die ik wilde niet kon vinden...In plaats door van gebruikte ik een oude Two peas freebie, ontworpen door Rhonna Farrer. Bovendien had ik ook nog een paar leuke scrapdingen van Lien (www.x-cluvidesign.nl). Iedereen deed zijn best, zelfs vandaag stroomden er nog scraps binnen.
Photobucket

Een ander festiviteit is het aanbieden van een mooie freebie van Marleen! Te vinden Op Marleens website

Yesterday we celebrate the 1th anniversery of our Digital Scrapbooking forum. Marleen organised a online crop. We got an assignment to make a celebration scrap. In a while, about one hour, i made something nice. I was looking for one kit but couldn't find it.Luckily a found a beatiful freebie on my harddrive. An old freebie designed by Rhonna Farrer.
Many members made a awesome scraps. The level was high!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten