maandag 2 juni 2008

Niet zo lekker...

Ik zit even niet zo goed in mijn vel. Zaterdag twee weken geleden kwamen er twee politieagenten aan de deur met de mededeling dat mijn honden overlast veroorzaakten. Eigenlijk heel raar want zaterdag waren ze niet alleen geweest. Het was namelijk de dag van de grote Haagse Bos wandeling. Ik wist van niets. Raar, als je last hebt bel je toch aan of stop je een briefje in de brievenbus.

Twee dagen later kwam er een man van de woningbouwvereniging langs. Hij meldde alleen dat het een bewoner was, die al jaren hier woont. Vreemd en heel vervelend. Elke keer als ik ga werken moeten de honden naar mijn moeder.

Ik moet altijd wennen aan een nieuwe situatie en was erg bang wederom het misnoegen op te wekken. Dus durfde ik eerst de honden zelfs geen half uur alleen te laten. Dat was ook te gek temeer ik nooit wat gemerkt had. als ik weg ging maakte Wolf wel enorme misbaar maar als ik terugkwam, was het muisstil.
Nu ga ik er al relaxter mee om.

vandaag eens een videoclip van mijn favoriete song; Clocks door Coldplay!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten