zondag 18 mei 2008

Wandelen in de regen en een nieuwe lo!

Gisteren had ik weer zin om het uursprogramma van callanetics weer te doen. De methode zorgt niet alleen voor een mooier lijf maar ook nog een voor flink opgerekte spieren! Het ging boven verwachting lekker.
Ineens kreeg ik zin in een flinke wandeling door het Haagse bos. Punk en Wolf aangelijnd en op naar de tramhalte. Het motregende.

Ik wilde naar Huis ten Bosch en dat is een flink eindje van het Centraal Station. Het motregende nog steeds toen ik op Centraal uitstapte. Tijdens het eerste spelletje met Wolf bij de poffertjestent in de buurt, begon het pijpenstelen te regen. Geen hoosbui maar wel en flinke jongen. Toch wilde ik niet naar huis.

Het eerste deel van het Haagse Bos doorgelopen. Bij het tweede deel besloot ik anders te lopen dan de vorige keer. Niet bij het grote water maar het pad aan het slootje bij de Bezuidenhoudseweg. Dit pad gaf meer beschutting. Van lopen in een bos wordt je niet echt doorweekt. Ik voelde me lekker,beschut door de bomen. Het bos gaf me me herinneringen aan leuke vakanties.
We passerden Huis ten Bosch, wat een vreemde overgang was van bos naar gecultiveerde oprijlaan. Ik wilde nog steeds niet terug. Wolf en Punk waren ook nog enthousiast.We kwamen langs een verzorgingsflat met jaloerswekkende uitzicht. Ineens een grote weide! Ik liep door Clingendaal, had een vaag plan om naar Mariahoeve te lopen. Ik probeerde de weide te volgen. Tot mijn vreugde zag ik dat er een pad dwars door het weiland ging! Het mooie pad gevolgd, kwam langs een vlindertuin. Aan het eind van het pad bleek dat er meerdere mensen de regen trotseerden om te korfballen!

Ik ben Mariahoeve in gegaan en vond de Theresiastraat. Een winkelstraat waar ik de c1000 heb bezocht. Tot ongenoegen van Wolf.
Deze straat leidde me naar het centraal station waar ikde tram pakte.

Ik was wel verbaasd, zonder problemen twee uur lopen!

Vandaag naar mijn moeder geweest. Ze had knalroze (nep) croqs besteld. Zaten lekker. Ik had mijn surprise box meegenomen als cadeau. Ze was er blij mee.

Vanavond aan het scrappen geslagen. Er is helaas weinig animo op het forum, dus ook niet voor de challenge..Daarom heb ik er één gemaakt. Het thema was mooi weer, de kleuren zijn geel blauw en twee foto's verplicht. En natuurlijk de journaling! De foto's zijn van een Vonderpark bijeenkomst. Hier genieten we van een terrasje in Amsterdam! Terrasjes zitten in één van mijn favoriete bezigheden!

Photobucket

De jounaling is: "Wat ik graag doe als het mooi weer is, is lekker op een terrasje zitten. Lekker biertje, sigaretje en kletsen met vrienden. Of lekker mensen kijken."

Yesterday i wanted to do the callenetics onehourprogram. it went really wel. After that i wanted to walk with the dogs. It became a very long walk in the rain. I wanted to go the haque forest. I enjoyed the walk very much. The dogs too.

Today i went to my mom. I brought a motherdayspresent with me: The surprize box! She was very happy with it. She bought me a pair of fake croqs.

To animate the number of entries in the challenge, i made one myself. The theme was "beautiful weather, in colors blue and yellow and two pictures. the pictures are taken during a Vondelpark meeting in amsterdam

1 opmerking:

  1. Hoi hoi,
    Ik was aan het surfen en kwam jou log tegen. Leuk zeg, mooie dingen maak je! ZO, jij hebt een flink stuk gewandeld zeg, ik word al moe als ik het lees. Grapje.
    Succes met alles wat je doet.
    Groetjes
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen