woensdag 14 mei 2008

Een enorm koopje!

Ik had al twee paar nieuwe schoenen.Maar nog geen slippers. Ik wilde niet te veel geld uitgeven dus keek ik wel bij van Haren maar kocht niets.
Op naar de Zeeman, die hebben altijd wel iets voor een leuke prijs. Ik zag een paar leuke roze schoenen, instappers, die me wat leken. In de koopjesbak zag ik een paar blauwe veterschoenen, die ik leuk vond. Alleen stond er geen prijs bij, maar dat ze slechts 0,25 euri kosten had ik niet durven te voorspellen!
Ik was gegaan voor slippers, daarom ging ik de Bristol in. Niet mijn favoriete zaak maar lekker goedkoop. Ik vond daar hele leuke goedkope slippers(3.99). Ik was weer heel blij.
De roze schoenen heb ik vandaag uitgeprobeerd, ze slippen wat maar mijn voeten hebben nergens last van. De slippers lopen trouwens ook lekker.

De wonderen zijn idd de wereld niet uit! Photobucket heeft gelukkig weer een uploader waar je geen hele nieuwe javascript voor nodig hebt. Oftewel: HIJ DOET HET WEER!!

Een ander verhaal is het afmaken van workshop produkten. Ik ben bijvoorbeeld ooit meegedaan met een kalenderworkshop van SBN. Helaas moet ie nog af worden gemaakt en het jaar is allang voorbij.
Dat wilde ik niet weer laten gebeuren, dus heb ik gisteren de surprise box grotendeels afgemaakt. Ik heb vooral meer linten(als fotolijst) en knopen gebruikt. Ik kon ook meteen gaan experimenteren met gluedots. Deze werken heel fijn voor lint en knoop, maar mijn QK letters zijn te fijn er voor.

Nu nog peinzen over een kaartje voor de verjaardagsswap van SBN.

Nog even met Wolf en Punk gaan spelen. Op het veldje. Mag eigenlijk niet maar het is zo groot. Daar kunnen Wolf en ik tekeer gaan met een bal..

Dit maal een scrap van vorig jaar gemaakt naar aanleiding van een paar challenges van het SBN scrapfeest.
Photobucket

I wanted to buy a pair of flipflops. I wanted a budgetshoe. I went to diffent stores. One has a pair of lovely pink canvas shoe with a nice price. Later i saw priceless canvas sneakers in the cheapcorner. I was surprised when i heared that they costed only 0,25 eoros. It really is my cheapness record!
In a different stor i bought lovely flipflops. Today i tried my pink shoes and they walk lovely!

I'm very happy that Photobucket has his (very) old uploader again on the web!

Yesterday I fineshed my suprise box nearly. I put some ribbon and buttons, i bought saturday on it. I have a strange workshop historie. I never finished them, except the first meeting. So i'm proud to finish my surprise box.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten