maandag 5 mei 2008

Het is weer mooi weer!

Zaterdag zijn we schoenen gaan kopen. Het was voor mij heel moeilijk om te kiezen. Gelukkig kwam ik er toch uit en heb twee paar schoenen gekocht; een paar turquioze sneakers met klittenbandsluiting en een paar patchwork pumps. Allebei zitten ze lekker en niet pijnlijk bij het lopen.

Gisteren was het heel lekker weer. Eerst belde mijn moeder met goed nieuws: Punk zou niet meer loops zijn. Helaas bewees Wolf bij ma het tegenovergestelde..Hij was zo zenuwachtig dat we snel weer weggingen. Wachtend op lijn 2 wilde ik naar Scheveningen met Wolf. Na wat boodschappen gingen we op weg. De tram was niet zo vol, het strand van Scheveningen des te meer... het weer was zo lekker, dat zelfs zonnebaden heerlijk was. Het was ook nog geen 15 mei dus Wolf mocht legaal op het strand.
Van het eindpunt van lijn 11 naar de pier gelopen. Op de vloedlijn was het rustig, ik kon zelfs voor de wandeling nog een spelletje balgooien met Wolf doen! Wolf heeft geen brokken gemaakt, dat viel me reuze mee. Na onder de pier te zijn gelopen ging ik ook even op het zand zitten roken en lezen met Wolf aan de lijn.
Ook nog blootvoets over de boulevard gelopen en een patatje gekocht. Dat patatje lekker op het strand opgegeten. Daarna met Wolf weer teruggelopen op het strand. Gelukkig begon iedereen weer huiswaarts te trekken dus was er meer ruimte om nog een balspelletje met Wolf te doen.
De tram vertrok voor mijn neus. hij was echter stampvol, dus ik was er niet zo rouwig om. De volgende tram was aanmerkelijk minder vol.
Thuis tv gekeken en in de tuin gezeten. het was een heerlijke dag geweest!

Vandaag gewerkt. Het ging redelijk al was ik iets vager dan normaal. Ik heb last van mijn rechteroog, het kan daar wel aan hebben gelegen.

Helaas weinig aan de kit kunnen doen.

Als afbeelding een spread van mijn katten. De oude man is Gaby geboren in 1987 en overleden in 2006. De twee poezen zijn Vosje en Miauw Miauw(de schildpad). Helaas zijn zij beide ook dood. Maiuw Miauw was mijn kat, Vosje van mijn moeder

Photobucket

Photobucket

Last saturday we went buying shoes. It was very hard for me to choose, but i bought two pair of beautiful shoes.

yesterday I went to my mom. Punkie was better she said. Alas Wolf prooved otherwise, so after a short visit, we went home.
Suddenly i wanted to the beach. The beach was full of poeple. Now the dogs are allowed on the beach (until 15th of may). We walked and played and had a lot of fun. I enjoyed the weather!

Today was my working day. My righteye hurt a lot so it was not easy today!

The scrap shown is an oldie(two years ago). It shows three disceased cats. The black one was Gaby, the fourcoloured was called Miauw Miauw(meow meow) and the last Vosje(Foxy). They are still in my memory.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten