maandag 12 mei 2008

Wat blijft het lang lekker weer!

Het is al heel lang lekker warm. Verbazend, meestal is het een paar dagen lekker en daarna benauwd. Nu dus niet. Vandaag ben ik aan het werk, de hele dag behalve deze computerpauze. Vanavond ga ik weer lekker van het weer genieten in mijn tuin. Bovendien krijgen de plantjes nu elke dag een gietbeurt..
Gisteren kreeg ik de schrik van mijn leven; mijn oud compie wilde maar niet opstarten. Daar heeft ie het wel vaker moeilijk mee, maar dan start ie naar 2 keer wel op. Gisteren niet. Gelukkig startte hij vanochtend wel weer op.

Zaterdag was het feest: een bijeenkomst van Digital scrapbooking forum. Ik hoefde niet de hele reis met de trein want Marion had me een lift aangeboden. Snel en gezellig!
De bijeenkomst waren twee woorshops van het Scrapboek atelier in Klarenbeek.
We werkten aan twee projecten: een doosje in een doos en een harmonica boekje. De doos is bijna klaar, moet er nog eyelets in zetten.
Ik had helaas mijn motoriek thuisgelaten maar gelukkig kreeg ik snij en ril bijstand van Marleen. Mijn goede humeur leed er niet onder.
Verder was het reuze gezellig en heeft iedereen weer zijn beste beentje voorgezet want de crea's waren allemaal erg leuk!

De scrap die ik vandaag erbij doe, gat over Punks favoriete spel, het afpakken van de bal. Vorig jaar gemaakt voor het scrapbookfeest van SBN.
Photobucket

it is hot for a long time. Today i'll be working the whole day. Tonight i enjoi the weather in my backyard.

yesterday i was scared because my computer didn't start. I love my computer very much. Luckily he was working this morning.
Saturday i went to a forum meeting. We did two workshops at Scrapboek atelier in Klarenbeek.. A box and a minibook. I have a grat time!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten