maandag 12 mei 2008

De computerwonderen zijn de wereld niet uit

Ik ben verbijsterd...Ik kan al tijden, sinds Norton Vuurmuur ermee ophield, bepaalde sites niet bereiken, waaronder deze. Ik was al verbaasd toen ik weer aardbolletjes in mijn systemtray zag, er verschenen dreigende vensters. "Het zal toch niet?"
Na de wederopstanding van vanochtend dacht ik "Misschien weer wonderen?" en ik tikte het bekende blogger adres in. En waarempel hij liet het inlogscherm zien!

Moontjuh had me ook ook haar code van mijn kit presentatie doogestuurd,dus ik had wat te doen!

Verder heb ik ook nog s'middags gewerkt. Het was vrij rustig maar ik heb me toch vermaakt. Een paar uur later ben ik gaan wandelen met de honden. Langs het verversingskanaal. Sommige oevers zijn erg mooi, ik ben verbaasd over de hoeveelheden gele Irissen. Wolf houdt niet van zwemmen maar loopt wel door het water. Punkie, onze zwemster is nauwelijs in het water geweest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten