dinsdag 29 juli 2008

Hoera mijn nieuwe computer doet het!

Na eindeloos dubben had ik vorige week de knoop doorgehakt. Ik besloot dat ik de aanbieding bij Dixons het beste vond. Bovendien hadden ze twee versies. Ik besloot dat een 22' te veel van het goede was. Zo bespaarde ik ook nog honderd Euro..
Ik ging eerst bij een winkel langs maar helaas bezorgden ze niet. De avond surfde ik op Internet en bleek dat Packard bell plus beeldscherm weer te koop was. Ik aarzelde nog wel maar zette de computer aan om hem te bestellen.
Vandaag is ie aangekomen en alles doet het! Ik kon eindelijk thuis naar de TVM site naar filpjes kijken en luisteren.



Dat was niet het enige digitale speeltje wat ik kreeg. Zaterdag verraste mijn moeder mij met een nieuwe telefoon! Het is weer een Samsung. De vorige had een defecte batterij en ik kwam er niet toe hem op te sturen. Het plaatsen van Simkaart en batterij was een gevecht. Hij was niet met schuiven te open. Een aardappelschilmesje als wrikker werkte niet goed; een kras op mijn mobiel en eenjaap in mijn vinger waren het trieste resultaat. Gelukkig bracht een nagelvijltje uitkomst. Ik ben blij omdat ik eindelijk een foto van Mimi kan publiceren.



Ik heb ook nieuwe foto's van wolf en Punk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten