maandag 21 juli 2008

Papier Hier!

Nee ik ben niet naar de Efteling geweest, helaas. Wel naar de papierbienale in Rijswijk. Het was een gratis trip betaald uit de opbrengst van de rommelmarkt van Anders bekeken. Heel veel mooie dingen gezien. Het was ook nog erg zezellig.

Verder heb ik ietwat last van mijn traditionele Juli dip waardoor ik niet zo veel geschreven heb, terwijl de maand toch al een hoop leuks bracht zoals het bovenbeschreven uitje. Verder heb ik genoten en gezenuwd bij de Wimbledon finale. Gelukkig won Nadal.

Een dag voor de nu al legendarische tennisfinale was de opening van de tentoonstelling "mijn Droomwens". Van mijn werk waren twee werken uitgekozen. Ik was zo slim om Wolf en Punk mee te nemen. Mijn moeder was er ook dus Wolf was niet te houden. Ik kreeg er eem behoorlijk slecht humeur van, die pas opknapte bij een portie overheerlijke poffertje van Wils Pancakehouse. mijn moeder kende de eigenaar nog van vroeger, dus heeft ze ook nog herinneringen zitten ophalen...

Vorige week was er braderie in het winkelcentrum Leyenburg. Veel dingen gekocht, mijn moeder trakteerde: een rok, drie jurkje/ tuniekjes, keukentroep(een schaar die niet kan knippen) en schoenen. Ik heb zelf een rondje koffie weggegeven om ma voor die mooie spullen te bedanken.

Verder ben ik op zoek naar een mooi computersysteem van ongeveer 750 euri maar ik zie de bomen nog steeds niet. Ik denk toch dat het een systeem van Dynabyte wordt maar die was duurder dan ik dacht...Wat is kiezen toch moeilijk. met mijn vorige computer heb ik geboft, na 7 jaar doet ie het nog steeds..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten