donderdag 31 juli 2008

Mijn schilderijen deel1

Helaas ben ik niet echt tevreden over deze foto's maar ze geven een redelijk overzicht waar ik mee bezig ben.

In den Nederlandse tuin. Opeens kreeg dit beeld voor ogen. Eerst in schets uitgewerkt, daarna in acryl. Ik ben niet tevreden over de tulpen maar eigenlijk zijn ze goed zo. Wel dat ze goed afsteken tegen het rode vlak. Beide kleuren liggen dicht tegen elkaar.



Wolf
Deze is dan wel van een foto gemaakt maar eerst heb ik Wolf behoorlijk vaak geschetst. natuurlijk als hij lag te slapen...:)



Zonder titel
In een eindexamen boek van de KABK te Den haag zag ik een foto die mij prikkelde. Een strandscene met mensen die water naar zee dragen. Het strand werd ineens s'nachts de mensen heb ik in flessen veranderd. Wat het vuur daar doet?"ik weet het niet. Het kwam zomaar op het schilderij terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten