zondag 12 juli 2009

Een nieuwe profiel foto.

In tegenstelling wat jullie misschien zouden denken, ben ik nog steeds bezig met tekenen en foto's maken. Bovendien was ik behoorlijk into Wimbledon. Verder maak ik heel veel foto's, zodat ik even de bomen niet door het bos zag...

Veel fotografen presenteren zich met een foto waarop ze hun camera hanteren. Vind dat altijd erg leuk om te zien. Dat wilde ik ook!

Vanmiddag geprobeerd. Wat een klus. Ik wilde mijn linkerkant vlaten zien maar ik ben gewoon mijn linkeroog door de zoeker te laten kijken, zodat rechts bloot kwam. Daarnaast heb ik zo'n smal gezicht dat een paar foto's mijn gezicht niet te zien was. Verder trok ik nog mijn traditionele gekke bekken. Het was een wonder dat er één leuke foto bij was. Notobene van rechts,,,
De kleur was ook niet geweldig, ze leken overbelicht maar ik weet nog niet hoe ik dat kan verbetern. Dat is in Paint Shop Pro te doen.

Ik mopper veel op Paint Shop Pro maar ben dol op ëén effect, de tijdmachine. Het resultaat was geweldig!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten