dinsdag 14 juli 2009

Wat tekeningen.

Ik zie ineens dat veel titels van mijn logs beginnen met het woord weer.
Vandaag plaats ik eens schetsen voor de verandering. Ik ben nog steeds regelmatig aan het schetsen. Alleen had ik weinig puf om alles te scannen,te bewerken en te uploaden.
Ik had grote moeite om de roos goed te schetsen, zoveel onderdelen, ik werd er tureluurs van. Meestal begin namelijk spontaan te tekenen en doe ik onderdeel na onderdeel. Helaas kwam mijn oude afwijking te voorschijn; ik heb namelijk de neiging om te kort en te breed te schetsen.



Gelukkig kwam ik op het idee een raster te maken en eerst de omtrek te doen.



Ik ben begonnen met een klimroos te volgen. Het tekenen van een nog niet helemaal ontloken roos is een enorme klus. Heel onduidelijk waar die fliebels voor staan.


De stokrozen zijn bijna uitgebloeid, maar gelukkig heb ik de tekeningen en foto's nog...:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten