maandag 13 juli 2009

Wat je kan doen met Paint Shop Pro

Ik heb zondagmiddag meer dan 100 foto's gemaakt. Een deed ik per ongeluk op de M stand, wat ik niet doorhad. Een absoluut ondelichte foto. Niet zo handig want dat is veel moeilijker op te lossen.


Door wat te rommelen in curven, ook de kleurkanalen apart. Die heb ik ook wegehaald met dit resultaat:


Toen kreeg ik de smaak te pakken. Eerst splitste ik de foto in kanalen. Drie ZW foto's krijg je dab. Het blauwe kanaal leverde de mooiste ZW foto op. Ook nog door de tijdmachine(platina) gehaald.



Toen ging ik blenden. Ik ben natuurlijk weer vergeten de lagen op te schrijven maar ik kreeg verschillende mooie resultaten




Deze twee hebben dezelfde bewerking ondergaan. De bovenste is verkleind in PsP en de ander niet(vandaar het copyright)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten