maandag 27 juli 2009

Veldje na twee jaar.

Twee jaar geleden maakte ik een scrap over "ons" speelveldje. Op een donkere dag werden er hekken geplaatst, verboden toegang bordjes werden opgehangen en het heuveltje werd platgewalst. Geen hond die er nog liep. Bovendien werd een groot bord geplaatst met "hier komt een zorgcentrum, in 2009 gereed"



Een jaar gebeurde er helemaal niets. Opeens bleken honden eigenaren zich niets meer aan te trekken van het verbod. Er waren plekjes waar we er tussendoor konden glippen. Ik voelde me toch niet op me gemak, officieel was het nog steeds verboden., En nog werd er niets gedaan.
Begin dit jaar waren de Verboden Toegangbordjes helemaal weggehaald, de hekken verdwenen niet helemaal maar er werden ruime toegangen gecreƫerd door hekken weg te halen.

Het zoveelste bouwproject dat al tijden stil ligt. We spelen er niet zo vaak maar sinds mijn camera bij mijn vaste uitrusting is gaan horen, heb ik grote hoeveel heden foto's. Daarom de tweede scrap. Je kan zien dat er heel wat verandert in digiland in twee jaar...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten