maandag 26 november 2012

December Daily

Na mijn "a week in the life" project begin ik nu aan wat ambitieuzers. Ik ga nu van elke dag in december verslag doen. Om een beetje te besparen op de kosten, doe ik 1 blz per dag, behalve als er iets spectaculairs gebeurt, zoals Sinterklaasavond, kerstmis en Jaarwisseling.

Ik heb al een setje templates uitgezocht


Ik ga niet allen gebruiken maar ze zien er lekker strak uit. trouwens dat was ik ook van plan met de AWITL maar dat is niet helemaal gelukt.

Wat ik wel van het project heb overgenomen zijn de dag aanduidingen, alleen heb ze iets veranderd, heb oa een ander lettertype voor genomen.


Natuurlijk heb ik een kijkje in de gallerie van van digiscrap gekeken voor inspiratie en daar zag ik mensen die een soort tijdbalk hadden. Dat is bij bij dit geworden:


Verder vind ik het gaaf te vermelden dat ik de Midmaanduitdaging heb gewonnen met de rondjes layout!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten