dinsdag 13 november 2012

Nieuwe facebook omslag

Hoe schattig die etende katjes ook waren:


Soms heb je behoefte aan verandering. Op vele fora zag ik signatures met klikbare links. Ik heb een tutorial te pakken(nou ja dat wordt weer diep graven)over hoe dat nou moest. Na veel gestoei in Illustrator, het stoeien had vooral te maken met export naar Photoshop wat niet zo gladjes verloopt als Adobe ons doet geloven, heb ik eindelijk een gaaf siggie dat verwijst naar onder andere dit blog. Omdat ik niet nog langer wilde wachten heb ik hem als tijdlijncover op Facebook geplaatst. ook gestoei trouwens, een transparante .png file wordt uitgerekt naar Facebooks zin...


Dit is hem dan geworden de transparante versie. Als je timelijn cover is ie hier te bewonderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten