dinsdag 13 november 2012

Sukkel aka Ollie

Jullie herinneren vast nog wel dat Mimi een nestje had. Ze had vier katertjes. Voor allen had ik nieuwe medewerkers geregeld. Sukkel bleef het langst, zijn toekomstige butler zou een operatie ondergaan maar veranderde van mening. Hij wilde Sukkel nu hebben en noemde hem Schnitzel.

Ik weet niet of dat de reden was maar het klikte niet. Sukkel verschanste zich achter de wasmachine en wenste niet te voorschijn te komen...Dat duurde zo'n anderhalve week en er zat geen verbetering in.
Daarom heb ik hem weer opgehaald en woont hij weer bij mij. Omdat Sukkel wel een hele onaardige naam was voor zo'n leuk en lief katje, piekerde ik me suf over een nieuwe naam. Rafa viel al meteen af af maar heel weinig katten zijn Rafa achtig, Sven paste ook al niet en Doltie was Sukkel maar dan in het Engels. geen enkele naam beklijfde.

Ineens had ik het? Ik noemde hem Ollie!

Voordat ie wegging was ik al bezig met 2 werkjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten