dinsdag 8 januari 2013

DD 29 december 2012

Ik had tig foto's gemaakt van het NK allround voor mijn DD. Ik zag er tegenop om er 6 uit te kiezen en te bewerken. Daar zag ik zelfs enorm tegenop. Dus heb ik twee leuke interview shots van Jan en Sven. Dat was ook al veel , van Sven had ik 8 foto's gemaakt maar het maakte de keuze gemakkelijker.
Als ik depressief ben, is kiezen heel erg moeilijk, raak ik van te voren al in paniek van het idee alleen al.

Ik had ook te kampen met raadselachtig gedrag van het tekst tool. De letters wilde maar niet de grootte van de instellingen. Het lag waarschijnlijk aan het feit dat ik het tekstvak met het Verplaatsing gereedschap heb vergroot. Toen ik opnieuw kopieerde van een andere scrap,en de grootte van het vak aanpaste met het tekst tool ging het wel goed.


Template : just a storyteller
Elementen Winter Wordtransfersa van Anna aspnrs
Paper: Paper: Collage Art door Design by Lillian B



Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten